torsdag 3 april 2008

Äh den bjuder jag på!

HAHAHAHA... Jag har precis garvat ihjäl mig åt dessa bilder. Jag har varit hos tandläkaren och borrat (igen!) och ser nu ut som jag fått en halvsidesförlamning! Jag vill inte pinas utan bedövning med jädrar i mig vad det sitter i länge...

Jag försöker hålla munnen stängd. Helt sne...


Ett litet leende...

Nu kommer det roligaste! Här försöker jag skicka iväg en puss...


Visslar för fullt men det enda som händer är att dräääägel flyger ut!
Ja livet är bra härligt ibland! Kanske kan jag roa någon av mina läsare med dessa kort?! Jag är inte den som är den... I aim to please, så att säga. Jag försöker glida över på engelskan mer och mer nu så att man är helt acklimatiserad till nästa helg. Kanske borde ta tillfället i akt att öva uttal nu när jag är lite sned? För något säger mig att vi inte kommer vara helt nyktra i den brittiska huvudstaden... Men å andra sidan pratar jag som bäst med lite under västen.

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Snyggt gumman... själv har jag matlagningsolja i håret - extra virgin såklart :-P (ska ta ut min extensions imorn)

Jennie sa...

Haha åhh vad snygg du e =)

anna sa...

pratar inte du franska bäst lite påverkad? ;) Och prata inte om tandläkare, jag borde verkligen gå dit och låta dem borra sönder käften på mig, men jag villllll inteeeee!

Anonym sa...

ja du se lite sne ut ;)

Anonym sa...

vill du spoona med mig da?