tisdag 1 april 2008

Våren är kommen...

... men det är väl bara ett aprilskämt! För till helgen skulle det komma mer snö hörde jag någonstans. Men idag njuter vi av sol och varm luft mot kinden. Så här fint är det när solen tittar in... och på samma gång passar jag på att visa våra nya lameller som sattes upp igår. Blev riktigt tjusigt tycker jag!

Och den nya mattan, Tekla, har väl inte heller blivit presenterad?! Den är så mjuk och go mot en naken fot...

Ljusa jeans och randig tröja... Det var ett tag sen! Jag har aldrig blåjeans på vinterhalvåret av någon anledning... Men nu åker de fram... Weehooo...


4 kommentarer:

Lindiz sa...

Så snyggt så... :D

Jennie sa...

Åhhh vad fint ni har det =) men nu får det väl allt vara slut på eländet...ska nog ha bbshower den 6:e juni så då e ni välkomna ner upp...alla småländska tjejer...lägenheten e tom så det finns gott om sovplatser

anna sa...

Tjusigt!! Jag vill också ha mattor med namn ;)

Anonym sa...

jag mötte våren i lagan idag..hittade både vitsippor och sol:)