fredag 4 april 2008

Fredagsplaner

Ledig fredag. Men inte så ledig som man kan tro. Jag måste verkligen ta tag i den här uppsatsen i tid... Vi läser nämligen en kurs i språksociologi samtidigt, där vi har små inlämningar varje vecka. Läraren är en viss Jan Einarsson, han som skrivit Språksociologi (som vi hade på LSV 100). Visst är det lite coolt ändå?! Värsta kändisen... Han var en trevlig man med vitt hår.

Okej, så planen är alltså att börja rota i den stora bokhögen på mitt skrivbord och försöka reda ut exakt vad det är jag ska skriva. Sedan är det fredagspromenad med Sophie. Hon sa att det skulle bli fint väder idag men jag vet inte det jag... Det är ju helt mulet ju. Men det kan vara skönt att komma ut och röra på fläsket lite. Jag har ju lovat mig själv att träna 3 gånger denna veckan och har bara hunnit med 2 än så länge... Beach 08 närmar sig med stormsteg :) Hähä...

2 kommentarer:

Jennie sa...

fläsket?

anna sa...

Jamen en kändis!! Coolt! :p