onsdag 23 april 2008

Glass glass glass i stora lass lass lass

Det har hittills varit en bra dag. Seminariet började med ett asgarv då alla i klassen trodde att min Henrik Åberg var Henrik Åberg- Elviskopian! Fan va vi skrattade :) Hehe... Intressant seminarie om olika fenomen och fniss med Marlene efteråt. Favoritbaguett innan bussen, med LAKRITSPUCK som efterrätt. Härmed har jag ätit min första glass i solen, och vad passar inte bättre med en nostalgotripp? I eftermiddag har jag återigen hängt på min balkong och läst, och tittat på gubbarna som stenlägger innegården. Det var dock inte så roligt när de började såga till stenarna, hej vad mycket rök! Nu väntar en timmes arbete med uppsatsen, sedan glass igen! Denna gången på glasstorget... YAY! Fullträff, here I come!

(Bild från glasskoll.se)

3 kommentarer:

Jennie sa...

Åhhhh Puck....puck....puck

anna sa...

Glass är väldans trevligt! :D

Anonym sa...

where are your shoes?