måndag 7 april 2008

Veckans utmaning

Härmed introducerar jag ett nytt moment i bloggen; Veckans utmaning. Det kan röra saker som exempelvis fem favoritplagg, fem bra köksverktyg, de fem snyggaste servetterna i mitt kök osv. Endast fantasin sätter gränserna! Staffettpinnen kommer skickas vidare till en av mina fyra favoritbloggerskor och det är alltså upp till just Dig att komma på nästa veckas tema. Idag är temat 5 favoriter i badrumsskåpet... Ni har nu en vecka på er att fota just era favoriter och lägga upp på era bloggar. Tänk vad mycket tips och avslöjanden vi kommer få!

Saltvattenspray från PROFFS. Budgetips för mer strktur i håret!

Dagcreme från Exuviance. Återfunktar på momangen!

Mineralpuder från ISADORA. Täcker lagom.


Silicondroppar gör håret lent och blankt.

Consealer från Make Up Store. Tre olika nyanser för coverup av olika områden i fejjan.

*
*
*

Och staffettpinnen går till.... (trumvirvel....) Anna!

7 kommentarer:

Jennie sa...

Men gud vad roligt detta skall bli =) Kramis

Anonym sa...

haha, ska se till att fota sa fort jag hinner fast just nu sitter jag fastkedjan i bibblan och skriver uppsats

Lindiz sa...

Ja vilken kul idé... men varför valde du våran egen snigel... tänk om vi tappar pinnen nu :-P

mia sa...

Haha... tappar pinnen! hihi... ja snigeln får ta sig i kragen nu.. .

anna sa...

Kul!! Så grejen är alltså att jag ska hitta på ett nytt tema nästa måndag? Ska försöka iaf, jag vet definitivt vad jag ska hitta på ;) Tror jag... Eller nu har jag kommit på två. Waah!

Anonym sa...

har redan lagt ut mina favvisar!

Anonym sa...

jag har forresten ocksa kopt en typ av glansserum till haret men ville inte lagga upp det eftersom du redan gjort det, hade ju blivit lite kaka pa kaka. idag har jag vinterjacka pa mig igen :-( fast hade nog kunnat komma undan med skinnjacka och en javligt varm kofta