torsdag 10 april 2008

Packning pågår


Håller på o packar för fullt inför helgens äventyr i London. Väskan börjar faktiskt bli full redan nu. Tur att värdinnan håller oss med både badlakan, sängkläder och diverse personal grooming-artiklar. Annars hade det varit tajt... Men det är ju det där med att vilja ha med lite ombyten, och valmöjligheter. Tänk er skräcken att ha planerat exakt vad man ska ha på sig och så känns det helt Leif när man väl står där uppklädd till tänderna inför kvällens eskapader?! Nej, jag vägrar att utsätta mig för det. Så istället slänger jag ner några extra toppar, två klänningar, två par skor extra, och smycken som kan hotta upp det lite. Fan vad kul det ska bli! Självklart är jag lite nervös inför själva resan. Det är inte jättekul att flyga men man gör ju att... :) Jag har blivit lovad att jag får sitta i mitten så att Maria och Sophie kan hålla koll på mig...

5 kommentarer:

Jennie sa...

London baby...fan jag e avundsjuk vill oxå åka till London

anna sa...

Hoppas ni får skiiiiitkul! Jag är så avundsjuk så det finns inte! :D

Anonym sa...

har kollat vadret igen, tyvarr sa ar det regn hela helgen, fan ocksa! fast det brukar mest komma i skurar har, valdigt sallan att det regnar en hel dag.

Anonym sa...

men skinnjacka funkar anda, jag har knappt anvant vinterjackan alls pa over en manad

Anonym sa...

ja tjäre tid! jag måste ta i tu me packningen nu!! men anar att väskan kommer bli rätt rågad...ja hur lätt e det å veta exakt vad man vill ha på sig? vill ju kunna välja..