torsdag 10 april 2008

Why God? Why???

Varför får jag inte tummen ur....? Åååå jag blir så arg på mig själv. Visserligen har jag uträttat saker idag men nu är jag sååå trööött och orkar inte ta tag i eländet med uppsatsen. Så är det när man inte har en tight deadline... Det är ju flera veckor tills vi ska lämna in nånting. Nä nu bestämmer vi att jag kör på i en timme i alla fall. Den kompromissen kan man väl gå med på? Sedan ska jag packa lite inför LONDON BABY och sedan slappa. Ja så gör vi :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe har inte heller pluggat idag, trots att jag sa att jag skulle när vi låg i plurret idag. däremot har jag tittat på 3 avsnitt av sex and the city... busig jag är va... lite nytta har jag också gjort då jag skrubbat och dammat av min gamla soffa, stor städat hela lägenheten... men dock inget plugg... men jag får nog också ta tag i det nu.. puss på dig gumman

Jennie sa...

London baby...london baby =) Jga fick gjort lite haha men inte alls tillräckligt mycket

anna sa...

Jag vet PRECIS hur det är! Man fååår inget gjort om man inte har en pistol i häcken liksom...

Why God Why är för övrigt en bra musikallåt :D

Anonym sa...

jag har da minsann pluggat, skrev uppsats fran kl 10-5. sen akte jag till camden och drack vin, gick till tunnelbanan kl 10 i kofta och skinnjacka och fros bara lite sa det finns hopp till helgen.