torsdag 15 maj 2008

Relalalaxing

Nu när jag mailat in min uppsats ska jag ta det lite lugnt. Jag har en vecka på mig att fixa med smågrejer som korrekturläsning, bilagor och sidnumrering. Men det är alltid så när man stressat och jobbat hårt länge, att det är svårt att slappna av. Istället blir man rastlös och jobbar på även om man inte måste. Detta kanske bara är ett problem som jag har?! Jävla pretto-Mia... Jaja, jag ska iaf ta det betydligt lugnare idag; slösurfa, läsa, plocka i ordning och städa lite (kanske inte slappt men ändå), vila, kanske kolla på Sex and the City...

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött me lite slapp! vill oxå! ska bege mig iväg till växjö nu för ännu en praktikdag! jobbar kväll idag..såå skönt me sovmorgon:)

anna sa...

Och det är man värd!! Vad var det för uppsats, en stor en? Själv har jag precis burit hem en påse böcker från diverse bibliotek och ska ta tag i min uppstas... Urk!