tisdag 27 maj 2008

Ge mig ett P ge mig ett M ge mig ett S

Visst är det en underbar känsla när man känner att det kokar inombords... svetten lackar... det kryper innanför huden... allt är åt helvete... och man vill att någon ska provocera en så att man kan explodera?! Jag har gått runt halva dagen och undrat vad fan som är fel med mig. Sedan kom jag på det; P M S... Dessa tre underbara bokstäver. P som i paprika, M som i mys och S som i sova sött... men tillsammans är de värre än allt ont. Som inlägget nedan visade så blev det uppsatsen som fick ta den värsta smällen idag. Och Henke. Han var också på dåligt humör så vi skrek lite ihop när han kom från jobbet. Jag skrek så högt så att grannen ovanför (Henkes syster+ pojkvän) knackade i golvet. Haha... I morgon hoppas jag att jag vaknar upp och är pigg som en lärka. Med mensvärk och svullen mage. Yes! High five!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vi synkar över nätet, snart min tur

anna sa...

Jag har nån vecka kvar tills det är dags för PMS, but I feel you baby! Herregud vad man bara inte orkar med ens sig själv ibland. Sympatisympatisympati!!!!!! kram!

Jennie sa...

Haha...I don't miss the mens

Anonym sa...

snart min tur oxå..yeah!