fredag 30 maj 2008

Fredagsfunderingar

Idag kommer bli en bra dag känner jag. Fredagar är nice, speciellt om man har fredagsfika inbokat. Och helgen är än så länge helt tom... Vi får helt enkelt ta det som det kommer. Kanske bronza lite, ha Office-maraton, läsa bok, slappa... Nästa helg däremot blir det full rulle. Då ska jag till Göteborg och inkvartera mig hos Jennie. Piff och Puff back together liksom. Sedan blir det Piff och Puff och... en Minipuff. Ska bli spännande att se om den lille/lilla brås någonting på mig :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

fredagsfika later trevligt, sjalv jobbar jag hela dan sen puben efterat. sex and the city var helt javla fucking wunderbar!!!!

Jennie sa...

1. fan avundsjuk på josse
2. om inte lillis brås ngt på dig är det ju ngt som gått fel =)
3. den enda som akn vara riktigt säker på att barnet är hennes är ju egentligen mamman...hähä

anna sa...

Ja jäklar vad kul det blir nästa helg! Och jag vill också se Sex and the City!!!!

Anonym sa...

Låter som en skön helg tycker jag, eller egentligen båda två :) Om det blir någon resa till Tyskland eller USA för min del blir det endast nöjesresa, hälsa på bekanta och sånt där, hade vart skoj att resa bort lite..