tisdag 13 maj 2008

Det var bättre förr

Allt var så lätt förr i tiden. Om man ville ha fast telefoni i sin lägenhet ringde man Telia och sedan satte man i sladden i hålet- Klart! Nu måste man ha kuk-bredbandstelefoni med 178 sladdar, 5 adaptrar, switchar och jävelskap. Nu har vi (läs Henke!) kopplat klart alla sladdjävlar men inte funkar det ändå... ÅÅÅÅÅH!!! Jag blir så jävla förbannad... Måste ringa kuk-supporten igen och höra vad de (!) gjort för fel. Men jag vägrar ringa fitt-elajo (el- och teleföretag) som vill ha 1000 spänn för att installera, när man kan göra det själv... eller ja, BORDE kunna göra det själv. Fy fan, det var bättre förr!

5 kommentarer:

anna sa...

Hehe, ja vad var det för fel på ett telefonuttag som man satte en telefon i? Tur att jag bor i ett så gammalt hus att jag kan göra det om jag vill ha en fast telefon ;) May the phone phorces be with you ^^

Lindiz sa...

Oj... PMS? Men jag sympatiserar... var arg som FAN igår... hihi.

Anonym sa...

jag har problem med en pojke som deklarerar sin kärlek till mig fast han har en flickvän! what to do? han är söt! jag behöver hjälp!

Jennie sa...

Haha...stackars dig ajg vet själv när jag hll på med sånt sen kom jag på att jag kopplade in med fel sladd haha =)

Anonym sa...

kanske gå tillbaka till en telegraf?