fredag 2 maj 2008

Fredag (igen)

I onsdags kändes det som fredag och idag är det dags igen. Jag tycker om veckor som innehåller mer än en fredag. Det borde vara så oftare tycker jag! Idag förväntar jag mig göra följande:
  • Plugga
  • Lunchpausa
  • Lusläsa en massa bloggar
  • Städa och plocka i ordning här hemma
  • Handla lite mat

Gud vad jag håller på med mina listor... Både mentala och fysiska på små lappar. Det är ju inte så att jag skulle glömma att ta lunchpaus (jag är ju konstant hungrig!)... Men jag har hållt på med mina listor sedan jag var liten. Jag skriver listor på allt; inköp, TO-DO, vad jag ska shoppa härnäst, packlistor, sammanställning av vad som bör pluggas, planering över hur långt jag ska hinna med uppsatsen till en viss dag... You name it- I'll list it! Vad säger detta om mig som person egentligen?
Diagnos, tack!

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Fler fredagar innebär oftast fler söndagar oxå - get it ;-)

Anonym sa...

tycker nästan det är fredag tredje dan i rad nu..har firat fredag flera dagar nu..gött

Jennie sa...

Att du lider va ngn slags listmani kanske?

erika sa...

diagnosen lyder att du är listig!

Anonym sa...

jag kommer hem till midsommar, rakna med mig i firandet vart det an sker!