torsdag 15 maj 2008

Jag är KÄR


Jag är tankspridd, pirrig i magen, ler för mig själv, kan inte sluta tänka på min kärlek... Jag är helt nyförälskad i The Office! Serien är alltså helt underbar och får mig verkligen att bli genuint glad... Det är en mockumentary som utspelar sig på ett kontor i Scranton, Pennsylvania och handlar om de anställda på pappersföretaget Dunder Mifflin. Karaktärerna är alla helt underbara. Steve Carell spelar chefen Michael Scott som är helt störd och utsätter sina anställda för de mest sjuka pranksen, och försöker hela tiden framhäva hur bra han själv är. I själva verket är han en väldigt ensam man... Flera gånger fastnar skrattet i halsen för att man tycker så synd om karaktärerna. Och så är jag lite småkär i Jim, en riktig superdupermyskille! Kolla in serien NU!

Jim... Vilken man!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst är Jim en väldigt trevlig karl... är faktist också lite små kär i honom... hehe

Jennie sa...

Så här e d, jag skulle vilja älska the office den har ngt som inget annat har MEN det är den här sjuka mentaliteten som även åiterfinns hos Sally som skrämmer mig lite och därför kan jag inte älska the office speciellt inte chefen. Nu vill jag boka tåg åt dig den 6.e juni....kram

Anonym sa...

måste ta tag i kolla på denna serie!