onsdag 28 maj 2008

Full OCH bakfull på bussen

Opponeringen gick bra. Tyvärr så är vår handledare och examinator (samma person) sjukt lam och tog inte ställning för någontiiiing. Man tycker ju att han kunde påpeka lite mer att plagiat inte är OKEJ... Men men... Skönt att ha det gjort i alla fall! Efter opponeringen satt vi ute på gräset och käkade en massa onyttigheter och drack alldeles för mycket vin. Jeeesus, jag hade inte stått upp på två timmar när det var dags att springa till bussen. Jag var helt snurrig och alldeles ensam i mitt tillstånd... Och däckade på bussen. Fy fan, värsta bussresan någonsin. Jag satt och koncentrerade mig på att inte börja må illa. Nu behöver jag verkligen sommarlov!

6 kommentarer:

Anonym sa...

är du helt klar nu? blir det hemtjänsten i sommar eller? imorrn är det sista tentorna för min del, kl 16.15 börjar mitt sommarlov och jag ska fira genom att se sex and the city-filmen!

Anonym sa...

gud vad du hade gått loss och kommenterat hos mig. för att svara på dina frågor. jag är lugn enbart för att jag har lärt mig vid det här laget att det hjälper inte att stressa. går det så går det helt enkelt.
cornwall ligger nog 3-4 h bort med tåg tror jag, får bli nån gång i juli kanske, min vän matt bor där.
ja visst är det vår låt, kommer alltid vara vår låt som påminner om vårt samboförhållande i våningsängen på park west place.
jag tror inte sex and the city kommer till sverige förrän 21 juni. kommer du kunna vänta så länge? kommer säkerligen finnas att ladda ner!

Anonym sa...

hehe..ja när man e full å åker ensam på bussen kan man inte annat än decka! ja synd när examinatorn är för lam...men allt gick bra då?

anna sa...

Gud vad skönt att bli klar ju!! Vi är klara med vår opponering på onsdag, och sen är det loooov! Jag tycker det verkar konstigt att din lärare inte brydde sig om plagiat, det är ju absolut inte okej!!

Lindiz sa...

Bra jobbat säger jag :P

Jennie sa...

Haha inga toffifee då? Du klarade av att åka hem?