onsdag 14 maj 2008

5 saker jag blir glad av

Snart kan jag lämna tillbaka alla böcker som jag använt som referenslitteratur till uppsatserna! Det blir jag glad av... Vår balkong är perfekt att sola och slappa på. Det blir jag glad av...

Våra nya gardiner i sovrummet. De är så fina och transparanta och somriga. Dem blir jag glad av...
Sommartecken; fruktträd som blommar, lummiga landsvägar, svärfar som grillar, mys i stugan och grogg på Sophies trapp. Det blir jag glad av...
Vänner! Mina söta goa vänner... Ni gör mig glad!

6 kommentarer:

Lindiz sa...

Wiie!

erika sa...

åh! får jag vara med! jag känner mig hedrad :D jag ska bara tänka lite!

Anonym sa...

å gumman vi blir glada av dig

erika sa...

Och du, som gillar att läsa (som jag har förstått det)! om du åker till Wales så får du inte missa småstaden Hay-on-Wye som är en puttestad med mängder av bokaffärer :D Jättemysigt ställe!

Anonym sa...

fina saker!

Jennie sa...

Mmm klart vi blir glada av dig =)