onsdag 28 maj 2008

Bigbrother is watching

(för att citera min vän Orwell). Var precis inne på min klassis Emelies blogg där hon redovisar inlägg hon hittat i min blogg, som tar upp mina kära kursare. Man får passa sig här i cyberspace för man vet aldrig vem som flåsar en i nacken och lusläser ens inlägg. Ingenting är heligt nu för tiden. Inte ens texter publicerade på INTERNET får man ha ifred... Men hon verkar ändå uppskatta det och tycker visst jag är rak, kaxig och jävligt rolig. Jaha, man tackar! Emelie är en härligt spontant tjej med typ världens sötaste dotter...

PS. Nu har jag hittat roliga grejer hos Emelie också:

"Men min klass för tillfället suger ju rumpsår och det finns ingen att umgås med."

Men senare skriver hon faktiskt:

"jag gillar att vi är så supertajta i NO2002-gänget. Att vi hjälper varandra istället för att stjälpa och att vi ställer upp och visar omtanke och vördnad för varandra. Det är så underbart att gå till skolan då! När man vet att man kommer att få träffa världens skönaste gäng där alla är snälla, glada och galna."

4 kommentarer:

Anonym sa...

hon verkar ha lite svårt att bestämma sig för vad hon tycker om er!

Anonym sa...

haha.. det undre inlägget var jag lätt ironisk i! hahaha.. men jag gillar er! det var ju först i slutet vi började lära känna varann lite egentligen. så det där med rumpsår och så är history. =)

Anonym sa...

herregud! klart jag inte menar dig i mitt bittra inlägg om att det ska bli skönt att slippa en viss personen. personen är så klart stolle!=)

Jennie sa...

Hahahahaha