fredag 7 december 2007

Trägen vinner

Jävelklassen nummer ett 7F visade idag att jag ändå vunnit deras hjärtans gunst, trots att jag känner mig som en sur jävel hela tiden. De sa att jag borde ta över istället för Lotta, när hon ska gå i pension. Jag tar det som en stor komplimang! Har till och med bondat lite med en av stökkillarna... Känns skönt att man ändå kan beröra en del av dessa vilsna själar.

Det kändes så skönt att läsa på Annas blogg att hon också hatar kidsen ibland! Jag känner mig så hemsk när hatet sköljer över mig när de för 17e gången gör samma meningslösa miffogrej... Jag tänker att jag bara vill få dem att fatta att det inte är coolt att sitta och utstöta konstiga ljud eller kalla någon för "jävla neger". Jag menar, dessa grabbar har ju liksom inte ens hår på snoppen så vad har de att vara spända för?! Usch... nu har jag varit tillräckligt negativ! Det här är ett underbart yrke...

1 kommentar:

anna sa...

Haha man både älskar och hatar dem ju! Idag tog jag en mp3spelare från en liten ungjäve... eller jag menar pojke, som jag sen upptäcker har gått till katedern och hämtat den och sitter och lyssnar igen (mkt stabilt när man har GRUPPARBETE)och då blev jag förbannad och tog den igen, men då stannade den minsann där! :p