söndag 30 december 2007

En annan dag


Annandagen spenderades traditionsenligt med vännerna och allas vår bästa vän- alkoholen. Jag hade som plan att "ta det lite lugnt" men som ni kan se på bilderna så skedde inte detta! Efter några redbull+vodka gick det hela så smått utför och jag och Sophie satt under ett täcke i hennes hall och lekte Hemliga klubben. Jag snöade också in på att försöka förklara att man först är så häääär liten, sedan är man sin normala kroppshydda och sedan är man så häääär stor. Det var ingen som riktigt förstod vad jag menade. Kan ni med hjälp av bilderna förstå vad jag försöker förmedla? Medelst gång och cyklande tog vi oss ner på stan och jag har endast få minnesbilder av denna framfart. Herregud! Tur att Magnus var med som min ställföreträdande pojkvän och kunde stötta upp mig när så behövdes. Väl inne på Terazza minglade vi för fullt, snackade skit med gamla känningar, fuldansade till "Alla som inte dansar är våldtäcktsmän", drack ytterligare alkohol, jag fick stryk av Sophies ragg. Jag fick även en friare efter mig, som ville att jag skulle hälsa Henke att om jag inte har en ring på mitt finger inom ett år så kommer han slå till! Hahaha... Här gäller det att passa sig! I min sinnesförvirring slarvade jag bort min cykel, som sedan visade sig stå på exakt samma ställe som jag ställt den. Jag blev även utskälld av garderobskvinnan som inte gillade att jag och Peter hängde vid hennes arbetsplats (eller så var hon helt enkelt äcklad för att Peter hade sina fingrar i min mun?! Vem vet?) Enligt planerna skulle kvällen avslutas med en pizza med pommes (ljungby- style!) men kön var alldeles för lång så jag cyklade hem och kokade pasta och stekte köttbullar. Behöver jag tillägga att följande dag spenderades i horisontalt läge?!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Oh what a night...snart e d nyår då blir det nya tag fan puss

Lindiz sa...

Haha... nej jag fattar inget av det du ville förmedla med bilderna. Du får jobba lite mer på det... Puzz

Anonym sa...

ha... frågan är hur stor är du idag?