lördag 1 december 2007

Jag ser det... regnar!

Gårdagskvällen kan sammanfattas med ett ord: MÄTT! Jävlar vad vi åt... Det blev riktigt gott faktiskt och vi toppade kvällen med min cheesecake med pepparkaksbotten. Jag och Henke utklassade Cacka och Erik i Alias... Jag blir verkligen en hemsk tävlingsmänniska så fort det vankas sällskapsspel, men jag kan verkligen inte hjälpa det! Ljudnivån stiger ganska många decibel och jag stressar på Henke att han måste öka tempot. Hur långsamt kan man plocka upp kort liksom?! Det gäller ju att beta av ord på ord och VINNA! Tillslut så kom vi upp bra i tempo och tog hem hela skiten... Wehoo!
Det ähum... fina vädret lockar ju inte speciellt mycket men jag känner ändå att jag måste pallra mig ner på stan och köpa några julklappar. Jag har bara köpt 1 än så länge... och nu är det bara 23 dagar kvar. Time flies my friends...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hello, grymt bra jobbat vännen du vinner ett pris =) Imorgon blir vi grannar...Puss puss

Lindiz sa...

Trodde du köpt fler julklappar...? Fast det kanske var till dig... tsss