torsdag 20 december 2007

Secret Identity


Student all year
Santa by Christmas
Nu är det äntligen dags för jullov! Jag har bestämt att jag kan unna mig i alla fall en veckas helledigt! Det behövs för att man ska orka med all läsning, plugg och flytt i början på nästa år. Jullovet inleddes i eftermiddag med god fika med lussebullar och en film. Vilken vardagslyx att få göra ingenting... I morgon bär det av söderut. Bilen ska fyllas med julklappar och massvis med packning. Jag är väldigt bra på att fylla väskor med kläder och skor, och nu ska vi vara hemma ett tag så det behövs kläder för både mys och galej! Stackars Magnus (som vi hämtar upp i Halmstad) kommer få sitta trångt i baksätet :)
Från mig till er alla: En riktigt god jul!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Tack för det väldigt fina julkortet gumman. Ha det superkul i Ljungby under helgerna så syns vi nästa år... som tur é finns det ju telefon så vi kan tjöta lite innan. Lots of love... kramiz

anna sa...

Ja det känns ju extra bra att veta att jul-Bree håller i min korg! Hoppas du får en underbar jul i Småland så blir det råplugg när vi kommer tillbaks till skolan helt enkelt!

Jennie sa...

JULKRAM