onsdag 19 december 2007

En trevlig tisdag (alliteration)

Denna gudsförgätna dagen med tidig uppgång (06.30) turned out to be pretty good. Självklart livade baguetten upp min förmiddag, och alla fnitterattackerna med Anna. Vad kul man kan ha med papper och penna! Efter lunch shoppade jag och Henke julklappar. Vi och alla andra jävla idioter som är ute en tisdageftermiddag och panikshoppar inför julen. Vi lyckades få ihop några fina paket iaf! Sedan var det dags för julmysfika hos underbara Carolina. Det har nästan blivit tradition att äta julkakor och godis hos henne före jul. Det är helt enkelt inte jul utan de finfina saffransbullarna. MUMS!


Här kommer en liten hälsning till sjuka Jennie.... Krya på dig!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Tack...jag jobbar på det

Lindiz sa...

Haha... så kul. Vad tyckte du om att Britney var med i tidningen då? :-?

anna sa...

Är Jennie sjuk? Det är tur förresten att någon uppskattar mina fnitterattacker, jag väntar alltid på att någon ska skrika helt hysteriskt och be mig sluta vara så jävla barnslig och oseriös :p