måndag 10 december 2007

Photo shuut, ackurat!

Okej, detta var premisserna:
*Linda skulle för första gången följa med på en köksfest på Andra Långgatan.
*Jag och Henke hade bestämt vi skulle ta det lite lugnt och gå hem ganska tidigt så att vi skulle vara pigga på söndagen.
* Jag hade en påse full med diverse slattar, men jag skulle inte dricka upp allt.

Sammanfattningsvis kan man väl säga att vi tog det inte lugnt och vi är inte pigga idag. Jag och Linda tog sisådär 150 kort sammanlagt och blev uttittade av vissa andra gäster på festen som säkert undrade vad vi var för jävla paparazzis. Vi snodde åt oss alla popcornen och halsade vodka som aldrig förr. Linda blev uppraggad av Martin Mutinta Johansson. Anders försvann vid halv 1-snåret och alla trodde att han låg på hålet. Jag och Linda slog in oss i julpapper och önskade alla god jul. Jag och Linda körde någon slags S&M och band ihop mina handleder med tejp.

Vi ansåg att vi nått klimax för ett tag sedan och bestämde oss för att gå hem vid halv 3. Anders var som sagt helt väck och vi hade våra jackor på hans rum. Mutinta fick till slut ur sig att han också hade nyckel och var så vänlig att släppa in oss. Där var det dock något som spårade ut... Martin blev sjukt over protective över Anders som inte alls låg på hålet, utan snarare i sin säng (däckad). Vi fick inte komma in, och absolut inte fotodokumentera tillståndet, något som jag självklart gjorde ändå. Det hela slutade iallafall med att vi fick våra jackor och även Martin klädde på sig alla ytterkläderna (inklusive halsduk) även om man bara skulle ner till köket. Han hotade med att putta mig nedför trappan och DET var kvällens klimax. Herregud vad jag skrattade! Ett hot från Martin går bara inte ta seriöst...

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Seriöst... fan vi grymma vi är! Jag kunde inte heller motstå oss inslagna i papper... så jag fick lägga till en bild... vem vill inte ha oss i julklapp lixom. Top Model next eller vad säger du gumman? Kram

anna sa...

Haha vilken bild! Mia och Linda i omslagspapper! *asg*

Jennie sa...

Jag kanske skulle vart med hmm =) Varför va ni rädda? Kram