söndag 9 december 2007

Check!

Håller som bäst på att avverka min Att göra-lista för denna ganska gråa decemberlördag.

* skicka iväg returen på det jävla Adlibrispaketet som kom två gånger -CHECK!

* läsa kurslitteratur och lite Madame Bovary- njae, inte direkt CHECK på den... har däremot planerat mina poesilektioner som jag ska ha nästa vecka. håller som bäst på att leta efter dikter som kan tänkas passa ÅK 9.

* stryka några nytvättade toppar- nääää, det tar vi imån

* vila middag- nästa punkt på schemat

* köksfest hos Anders på kvällen - har förberett mig genom att köpa späe

Utöver det planerade har jag även:

* pratat alldeles för länge i telefon med Sophie. På något sätt så lyckas vi alltid prata så mycket så att hennes telefon dör. Vi kan prata omkull vem som helst!

* diskat ett helt berg med disk från gårdagen

* tagit en låååång skön dusch med peeling, grooming och inpackning

* dansat till julmusik med min evige kavaljer Henke

1 kommentar:

Lindiz sa...

Låter som en härlig lördag tycker jag... syns snart sötnos.