fredag 7 december 2007

Shopoholic? Jag?

Efter min långa arbetsdag (08-09) så gick jag på julklappsjakt. Hittade en hel del paket och självklart så sprang jag på en massa grejer till mig själv! Jag resonerade som så att det är ju ingen annan som köper de här sakerna till mig så då får jag väl göra det själv... Svaret ligger kanske i att jag inte sagt till någon att jag önskar mig just detta, så det är ju inte så lätt för vederbörande att veta?!
Dagens skörd blev iallafall svart linne (som jag ska ha till kjolen som jag eventuellt kanske får i julklapp!), svart fodralklänning som jag letat efter sketalänge, oumbärlig grön anteckningsbok att ha i väska när jag kommer på något finurligt, en svart och en blå ögonskugga till vinterns partaj samt handcreme som Röven tipsat mig om. Allt kan motiveras till att vara ytterst användbart...

Nu- dags för horisontalläge med KLICK i händerna!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag tycker du gjorde helt rätt... får vi se ngt av fynden på dig imorn? Själv unnade jag mig en locktång idag ;-)

Anonym sa...

UNNA SIG är ett mycket bra begrepp...man mår ju bra av det!

anna sa...

Helt rätt!! Man kan ju förhoppningsvis köpa både till andra och sig själv :D