onsdag 5 december 2007

Å du levde ju när de fanns!

Idag har jag boundat med kidsen. Jag valde att genom allas vår gemensamma nämnare musiken, närma mig detta hormonstinna småfolk. Två tjejer i nian hade en bild på NIRVANA på datorns skrivbordsunderlägg och jag berömde den fina bilden. De blev upp över öronen förtjusta över att jag visste vilka det var. Jag uttryckte diskret min åsikt om att Kurt är en av de vackraste män som levt... varpå de unga jäntorna undrade hur gammal jag var. När jag svarade cirkus 25 så sa de: "Å då levde ju du när de fanns!"

För att hedra gamle Kurtan kommer här en kavalkad av bilder. Här snackar vi bone structure... WOW!























3 kommentarer:

Lindiz sa...

Måste faktiskt erkänna att min personliga realation till denna man är något begränsad... men jag har en del vänner som avgudar honom... så vi är ju inte direkt främlingar heller. Men alltid härligt med lite ögongodis...

Anonym sa...

herregud, vi har officiellt gatt och blivit gamla.

anna sa...

Jag har absolut ingen koll på Kurtan, men visst levde vi när han fanns! :p Jag har också bondat lite med några elever (och börjat hata en del lite extra) och även de var nyfikna på hur gammal jag var :p Jag känner mig så gammal!!