onsdag 2 juli 2008

Min onsdag

Jag utmanar härmed Anna att köra en "Min onsdag" idag för att spinna vidare på "Min tisdag" som vi började med igår...

Min onsdag har gjort mig trött. Har jobbat mellan 7.30 och 15.15 i stekande sol. Nu har jag sjuk huvudvärk och måste gå och sträcka ut mig litegrann. Det är lite som fredag för mig idag, för nu är jag ledig i två dagar (YAY). Dessa dagar kommer användas till att ladda upp inför sex dagars jobb... Jag har kommit igång med min läsning också- notera gärna listan till höger som fylls på med jämna mellanrum nu.

Dagens citat: Mete Marie... Kan ni gissa vilken kunglighet min jobbarkompis Maj syftade på?!

3 kommentarer:

anna sa...

Ska försöka fixa en "min onsdag sen"! Och visst är det underbart när man känner att läsningen tar fart igen! :)

Jennie sa...

Mette Marit...suck jag gör verkligen ingenting på dagarna

Anonym sa...

hihi..majsan är för festlig ibland:)