lördag 19 juli 2008

Jobba jobba joooobba

Nyss hemkommen från jobbet (blir extremt mycket jobbsnack i bloggen just nu). Planer för kvällen är att äta god mat, snaska något onyttigt och kolla på Six Feet Under (vårt nya kvällsnöje). Och imån är det... tadam... min sista dag innan 2 veckors semester. Visserligen en fet dag på 11 timmar. Men sedan ska det semestras! Det sjuka är bara att man fort blir rastlös när man väl blivit ledig. Men några dagar i Halmstad blir det nog, och några småturer kanske. Och sooooovmorgnar. Man blir ju helt besatt av att sova när man inte får... Helt crazy liksom. Men det är ju sjukt tråkigt att sova bort hela semestern me... Näää... Men till nio får man väl sova?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man får sova på semestern

anna sa...

Jag skulle nog kunna sträcka mig ända till att man kan få sova till tio ibland!

Anonym sa...

jag har blivit helt fixerad av när får jag nästa sovmorgon..har daglig nedräkning tills nästa sovmorgon och räknar ut hur många tidiga morgnar jag har per vecka å per månad...men det är ju så underbart med en helt vanlig sovmorgon!

Anonym sa...

jag vill ocksa sova!

Lindiz sa...

Semester é till för att slappa å lata sig - njut!