torsdag 3 juli 2008

Ledig torsdag

Vi åkte båt och solade idag. Helt u n d e r b a r t! Jag blev lite sjösjuk trots att jag tagit åksjuketablett. Det är ju typiskt att man ska vara så (tj)änslig... Men efter ett (kärring-)dopp i en liten vik så mådde jag mycket bättre.
Vattenmelon... Yum
Kvällen spenderades med internklubben på jobbet. Vi åkte ut på landet på ett jättemysigt ställe och åt supergod mat. Här har jag fått med hela gänget på självutlösning (!)
Vi var verkligen på landet. Sverige är ändå rätt vackert, eller hur?
Underbar kvällssol, underbar kväll, underbart med sommar!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Härligt det ser ut. Mmm jag längtar oxå till lillis kommer ut...

anna sa...

Vilka jättesöta bilder!!! :)

Anonym sa...

ser trevligt ut..å avsluta me en bild från min socken..tjusig kvällssol!