måndag 14 juli 2008

Halmstad - GBG

Besök hos mina föräldrar i Halmstad
Nyöppnat café
Lite sprit på kolonin

Brorson Alexander kom på besök...
Liksom storebror Zackarias

Alexander var stolt över sina två tänder
Fin strand

Löööve

Nästa dag bar det av till GBG... Här dricker Henke cola ut ett väldigt stort snapsglas på Chocolat

Mmmm... Toast med getost

Tummy battle... Vi stannade till för en fika hos Jennie och Rickard. Hör och häpna, Jennie hade bakat bullar från scratch. Supergoda. Motherhood har verkligen förändrat hennes cookingskills

Massivt regnoväder på E6an... Svenskt sommarväder när det är som bäst :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en trevlig helg. själv har jag gjort nada! uttråkad som fan. ska jobba idag1-10. typiskt för idag skiner solen och det är tillräckligt varmt för att lägga sig i parken och sola. men jag ska minsann stå inne i en butik hela dagen istället. hoppas på fint väder imorrn och på onsdag för då är jag ledig.

Jennie sa...

Oj oj oj from scratch herregud, jag tror min bebbe i magen e magisk

Lindiz sa...

Vilken trevlig utflykt :D

anna sa...

Mys!!! Synd bara att jag inte var hemma :(

Anonym sa...

verka trevligt! vart på en liten kort-helg? eller ska vi kalla det kort-vecka?