söndag 20 juli 2008

En helt vanlig kväll

Dagens citat 1: I think I think... To be or not to be (sagt helt out of the blue av gubbe. Mitt svar blev Åå det var fint sagt).

Dagens citat 2: Den katten är värre än en svin (sagt av Teresa, min polska kollega som syftar till en katt som en vårdtagare äger. Teresa vägrar mata den (katten alltså!) och hoppas att problemet ska försvinna av sig självt... För er djurvänner därute kan jag lova att vi andra redan matat kissen).

Teresa hade inte tagit någon lugnande tablett utan var på bettet och pratade om sitt böghat och sin allergi mot kondomer. Jag filmade henne i smyg, så ni får själva uppleva denna underbara kvinna... Det unnar jag er :) Stay tuned!

PS. Jag har semester! Yay

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja denna kvinna är en kvinna för sig! henne har vi endel historier om...saknar hennes bravader! men du får hålla mig uppdaterad!

Jennie sa...

Åhhh lilla vännen jag hoppas lite på att jag kan få under din semester, det är mitt mål nu!!! Blir det Gotland?