måndag 7 juli 2008

Hur är det möjligt?

Hur kan jag vara helt pigg efter att ha sovit typ 4,5 timmar inatt och sedan jobbat till 16.30? I min värld är det fysiskt omöjligt... men idag trotsar jag visst denna lag! Jag hade så svårt att koppla av igårkväll efter jobbet och sedan började det åska och varmt som fan var det... Jag trodde att jag skulle vara en vålnad idag, en spillra av mitt forna jag...men jag har mycket energi kvar. Så nu ska jag ta tag i lite projekt:

Vattna min orkidé... Görs varje måndag.

Städa bort denna dammtuss från vårt soffbord (det är helt sjukt att jag istället för att bara torka upp den, ödslade tid på att ta kort på den... Nu ligger den ju fortfarande kvar!)
Läsa i min bok Var är Jane Eyre? Den är sprängfylld av litterära anspelningar åt diverse håll... Självklart måste titeln läsas med Chriiistiiinas dialekt (=Djiiiin Äääärrrr)
Fortsätta att glädjas åt mitt reafynd (Och till er som kommer ihåg mitt shoppingförbud- reashopping är ett undantag och skor är inte kläder och jag har inte shoppat på jäääättelänge...)
Jag ska vara irriterad över att ljushuvudena som jobbar med att fixa leg till oss vikarier inte kan skriva ett riktigt é med en accent... Men i övrigt ser jag väl himla trovärdig och tillmötesgående ut? Det var iaf det jag ville förmedla med bilden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad bra att du ar pigg, sjalv ar jag skittrott! jobbar hela veckan, hoppas pa helledigt i helgen. x

Jennie sa...

Åh vad fin din orkidé är, Jag har faktiskt fått min att blomma om och det är jag väldigt stolt över. Lillis är färdiggräddad och nu kommer h*n snart...ähum eller inte får max vänta 5 veckor till så om 5 veckor har jag garanterat min bebbe i famnen =)

Anonym sa...

Vilket underbart kort på däj raring. Jag har ett lika hett från DHL. Du ser söt ut ju. Jag ser bara psycho ut! EMD- serri, är inte snygg-erik lite liten? men jag skulle inte säga nej, skulle du?

Anonym sa...

rose´n! haha..inte lätt hur man ska uttala det! men du ser trovärdig ut på kortet iaf!:) när har du hunnit me å shoppa? ser tjusigt ut..dom vill jag se i verkligheten..å förbudet gäller ju absolut såklart inte skor! för det köper vi ju så få..:)

anna sa...

Ja jag är helimponerad! Och mindre imponerad av att folk nu måste tro att du heter Maria Rose´n! :p