onsdag 23 juli 2008

Det blev en bra dag

Eftermiddagen har spenderats på balkongen. Det är ju faktiskt inte heller helt fel. Vyn sänder ut lite fransk innergård-vibbar tycker jag...

Tjusiga utemöbler och prunkande planteringar
Och här är det färdigställda konstverket (eller världens största torkställ som Sophie kallar det) som bidrar till en air av kulturell kontemplation. Don't mind min vissna lavendel...

Efter solning på balkongen gick jag och Henke 9 hål på korthålsbanan i Lagan. Hurtigt värre! Jag gjorde min bästa runda någonsin och klarade mig faktiskt från att få ett ilsket utbrott. Något jag inte klarade mig ifrån var hysteriska skrattanfall åt (den somewhat retarded) gubben som gick framför oss. Hans swing var helt underbar och innehöll några slags sidesteps och mumlande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

blir det nan murgrona pa konstverket eller ska det bara se ut sa dar!

Jennie sa...

Åhh vad fint ni har fått det.Hoppas att du tar dittmission på största allvar nu

anna sa...

Seriöst Mia, du anar inte hur avundsjuk jag är!!!