torsdag 3 juli 2008

Ett SMS

I söndags fick jag följande SMS:

Hej hej. detta är tamara jag som körde dig igår kväll. fick ditt nr av mahsa idag. jag jobbar på ett ställe här i göteborg som behöver servic personal. kom då på att tänka på dig. ring mig så berättar jag mera om du är intresserad mvh tamara

Om inte jag gått i sömnen och råkat gå hela vägen till Göteborg så är detta tydligen ett SMS som jag inte skulle haft. Men visst blir man lite nyfiken? Jag har redan vävt ihop en liten historia... Jag har nog sett lite för många filmer för jag tror att Tamara jobbar på ett mycket skumt ställe som nu vill rekrytera lite nya callgirls inför sommaren. Den som SMS:et var ämnat för har antagligen varit ute och festat med denna Mahsa och fått skjuts av Mahsas vän Tamara. One thing led to another och nu är Tamara mycket angelägen om att komma i kontakt med personen i fråga. Jag ser framför mig hennes partyoutfit som visar hennes behag på det mest smickrande vis (silversandaler, kortkort jeanskjol, mycket urringat linne i rosa, lång hår med extensions). Vad tror ni? Har jag alldeles för vild fantasi? Är Tamara i själva verket ute efter personal till vårdhemmet Sista vilan?

2 kommentarer:

Jennie sa...

*vissel* ja lite för vild fantasi har du nog =)

Anonym sa...

Det är ju uppenbart att tamara och mahsa är kodnamn för något eller några, frågan är bara vad. Underligt också att de behöver både en servis och personal. Är det något makalaöst stort överraskningsparty som är i görningen? Spännande.