söndag 30 november 2008

Utmaning

Har blivit utmanad av Sophie. Så here we go!
UTMANING - 11 ERKÄNNANDEN

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar: Det har väl hänt...

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar: Hähä... Nej. Usch vad elakt.

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar: Nix, inte vad jag kommer ihåg. Kanske en oväns pojkvän :)

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar: Nej

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: Kan väl ha överdrivit nån gång... brukar dock vara väldigt ärlig.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: Man kan ju alltid lägga mer vikt på vissa detaljer

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns andra vänners vänner du inte tycker om?
Svar: Mmm, kan nog va så...

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Jag har sniglat folk occasionally, men det är mer av en varning än en elak kommentar!

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar: På högstadiet var jag grym på fusklappar

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: Ja. Jag säger till Henke varje dag att jag är snyggare än honom ;)

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med en pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: More to love...

ALLA som läser ska göra utmaningen!

Inga kommentarer: