onsdag 12 november 2008

Några dagar hos Jennie och Julia (och Rickard också!)

Såhär såg Jullan ut när jag anlände. Så fort hon såg tant Mia smajlade hon för fullt... Hur underbart är inte det? Hon är verkligen världens snällaste bebis, hur nöjd som helst bara hon får taktikvila ibland och äta lite ersättning då och då.
I söndags kväll hade vi lite mysmiddag då Carolina kom på besök. Alltid lika kul med reunion från English-tiden! Här har vi alla girlsen. Pappa Rickard fick vara fotograf.

Återigen ett Julia-smajl!
Det var verkligen jättemysigt att bli bortskämd några dagar. Jag har dock inte riktigt kommit över att Jennie och Rickard spöade mig på Fia med Knuff typ 10 gånger.... Det svider! Så ska man väl inte behandla sina långväga gäster?!



2 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi vi får ta revansch någon dag... jag längtar redan efter att komma upp/ner till er. Måste u visa din söta lilla mamsing vad jag åstakommit...och alla girlsen förstås

Anonym sa...

hon e ju sååå söt den där lilla julia!!