torsdag 6 november 2008

Mycket planer

Denna veckan är det ganska mycket på gång, men mestadels roliga grejer. Vi är klara med vårt grupparbete nu så det är ett fett CHECK! på min lista. Nu är det bara ett seminarium kvar och det lär antagligen vara lika flummigt som de tidigare. Efter min Göteborgsresa är det dags att ta i med hårdhandskarna med min uppsats. Ska bli skönt att planera min egen tid nu framöver, och jag hoppas att jag hinner klart med den innan jul. I så fall väntar ett alldeles ljuvligt jullov... och det var ju länge sen sist!

Torsdag:
-vakta prov på min VFU-skola ca 12-14
-lämna tillbaka böcker till biblioteket (och försöka hinna läsa ut en bok innan dess)
-möte på Cooee (där vi ska gå igenom info om alla sakerna som säljs, så att jag kan hoppa in och jobba)

Fredag:
-seminarium om vårt läroplansarbete
-middag hos mamma och pappa på kvällen då jag ska superdupergosa med mina brorsöner (längtar efter dem otroligt mycket nu!). Ska ha på mig väldigt lekvänliga kläder!

Lördag:
-lunch hos farmor och farfar
-träffa Sophie och Maria på eftermiddagen

Söndag:
-åka till Göteborg! Yay!
-middag med Carolina på kvällen

2 kommentarer:

Jennie sa...

Måndag: Mysa med Jennie & Julia på dagen under eftermiddagen slå sig ihop med resten av A:2 och käka gott.
Tisdag: Hm ja va fan vill du göra på tisdag?

anna sa...

Precis, glöm inte måndag för då blir det kombinerat barnvakteri och basgruppsträff!