torsdag 27 november 2008

Gycklar-Mia


I Malmö köpte jag 3 jonglerbollar till min brorson. När jag kom hem så började jag såklart jonglera med dem och Henke stod som ett frågetecken.

- Vaaa gööör duuu? Kan DU jonglera?!

Tänk vad knasigt! Efter 7 och ett halvt år ihop så kan man fortfarande visa en ny sida då och då. Samtalsämnet har liksom aldrig kommit upp någon gång... Men jag övade som en galning när jag var yngre. Hade bara bestämt mig att det skulle gå. Jag fick ofta ryck när jag var liten och övade på konstiga grejer. Så nu kan jag både jonglera, vifta på näsvingarna och flörta med ett ögonbryn.

5 kommentarer:

Sophie sa...

längtar till nästa fest när du ska stå och underhålla i ett hörn :)

Anonym sa...

åhhh jonglera

Anonym sa...

jag vill se dej jonglera...värsta cirkusunderhållningen ju!

lifes like kung fu sa...

Gaah, vill med lära mig jonglera, men har ju inte tålamodet till det -blänger avundsjukt-

anna sa...

Haha vilka partytrick! Jag har inte heller sett dig jonglera, så det är videodags här känner jag!