söndag 23 november 2008

Klick klick

Jag har upptäckt att jag blir galet irriterad när folk dubbelklickar där det endast krävs ett enkelt klick. Som typ länkar på hemsidor eller favoritermappen i Vista. Jag vet inte varför det irriterar mig så mycket. Det är ju inte så att folk kastar bort flera timmar av sitt liv genom att göra det där extra klicket. Men det är klart, tänk vad de kan skjuta fram våra kommande besvär i pekfingret (som vi med all säkerhet kommer få i framtiden) om de kan halvera en dags klickande. Jag får nog dra igång någon slags kampanj:

ETT KLICK RÄCKER!
DRA NER PÅ KLICKANDET!
SÅ SLUTAR DU MED OKYNNESKLICKANDET!

4 kommentarer:

Anonym sa...

klick klick

Jennie sa...

haha klick klick

erika sa...

ska vi bilda klubb!? jag hatar det dubbelklickande släktet. fy usch.

Anonym sa...

usch ibland råka jag nog bidra till ett sånt där onödigt klick...då blir det klick klick istället för ett helt vanligt klick:)