måndag 17 november 2008

Lägesrapport måndag


Har fått en del läst, men många sidor återstår. Dock känner jag ingen stress utan försöker applicera min nya positiva approach till uppsatsarbetet. Man ska vara nöjd över det man gjort helt enkelt (inget fokus på det man inte gjort)!

Tog en krispig promenad med Sophie i eftermiddags. Det gäller att passa på när solen skiner. Snart väntar regn och rusk igen.

Jag sitter just nu och slökollar på Färjan på kanal 5. Det får mig att må psykiskt dåligt. Vad är det för jävla lowlife som åker med denna båt? Jag klarar inte av att se när de gör bort sig på bästa sändningtid, aspackade och raggandes trots ring på fingret. Och Jennies favorit Håkan är nästan värst av alla...

2 kommentarer:

Jennie sa...

I löv Håkan finns ju ingen snyggare bartender hahaha

anna sa...

Haha jag håller med! Jag klarar inte av den serien, inte ens fast håkan är med. Jennie får lämna rapport om det hänt nåt väldigt speciellt :p Och jag skulle ALDRIG åka på en sån svinkryssning full med stockholmare!