söndag 16 november 2008

Sunday

Har spenderat några timmar på IKEA idag. Jag som inte skulle ha nåt kom hem med en jäkla massa ljus, en vattenkanna, inneskor, timers/tajmrar (ja ni vet!), batterier, ice trays mm. Alltid trevligt att hamstra lite inför vintern.

Gårdagens tjejpartaj var mycket trefligt! Vi drack gott, åt hejdundrans mycket snacks, spelade Sophies version av TWISTER, spelade ALIAS (som jag och Sophie självklart vann!), sjöng och pratade skånska. Mysigt med en all-girls-fest!

Imorgon har jag stora planer. Jag ska försöka gå upp relativt tidigt, äta en stabil frulle, läsa massvis med sidor och anteckna en massa bra idéer. Jag återkommer imorgon med en lägesrapport!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Du får en gissning till hur min söndag sett ut ;p

anna sa...

Ikea is the shit! Jag borde åka dit snart också. Och till Ullared!

Anonym sa...

själv jobbade jag hela söndagen också, idag är jag hemma och slappar. Kollar just nu på Kung Fu Panda, hihihhi. Ska nog själv ta en tripp till IKEA i veckan. Är sugen på glögg och pepparkakor. x