onsdag 19 november 2008

P M S

Gårdagen gick i PMS-ens tecken (vad fan heter PMS i bestämd form? Ring HANS!!!)... Jag var helt galet uttråkad, ilsk, godissugen, kaksugen, trött. Jag bestämde mig att sova på saken. Det är verkligen det enda sättet, att ta död på dagen liksom. Och idag har det varit mycket bättre. Det har nog att göra med att jag varit hemifrån ganska många timmar. Man blir verkligen isolerad när man skriver uppsats... Glider runt hemma, småäter, får träsmak framför datorn, kollar i fönstren som en annan pensionär... Men idag har jag haft lunchdate med mina föräldrar och sedan varit ute på Cooee med mamma och hennes väninna. Jag krängde några smycken :) Och blev ve (småländska) ett armband själv.

Imån vet jag inte hur jag ska hinna jobba med uppsatsen... Har både en förmiddagsfika och en eftermiddagsfika inbokat. Men det sociala livet är också viktigt!

Veckan går sjukt fort. Redan torsdag imån och snart helg. Ska jobba på Cooee på lördag och sälja ännu fler grejer. Det är ganska kul faktiskt!

Hihi, nu har jag hela kittet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina du fårhälsa mrs Cooee herself kram

Sophie sa...

hmm.. lite avis faktist :)

anna sa...

PMS kan ge värsta personlighetskrisen ibland. Att sova eller skrika bort det brukar vara det som funkar. Go försäljarMia!