tisdag 30 september 2008

Jag rockade medeltiden

"Medeltiden rocks" skrev Gemma till mig i ett mess idag. Och jag försökte verkligen rocka medeltiden under min lektion. Det gick faktiskt bra, även om jag var lite stirrig innan. Men handledare Micke tyckte att det var bra. Man har ju inte alltid stenkoll när man står där framme vid tavlan, ibland undrar man vad man har sagt egentligen... Och att skriva rakt på tavlan, det är svårt det. Men eleverna tyckte iaf att jag skrev bättre än Micke. Det är alltid nåt :) Jag ska ha samma lektion med en annan klass på måndag, så jag har tid att förfina det lite. Något som imponerade på kidsen var att jag lyckades lära mig 19 namn på en lektion. Inte illa! Det måste iaf vara en bra egenskap som lärare, som jag lyckats besitta!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag é imponerad :D

Anonym sa...

inte illa me namnen! imponerande:) å visst har gem rätt, medeltiden rocks! me digerdöd å allt!

anna sa...

Wiie! Vad om medeltiden tog du upp? Jag har sjukt dålig koll :p

Jennie sa...

The dark ages, ja namnen har jag ju som sagt agnska svårt för emn du e ju alltid on top när du inte sover