söndag 28 september 2008

En helt vanlig helg

Fredag: Tjejkväll hos Maria med vin, skitsnack, fotografering och skratt. Cyklade ner på stan, jag blundade och Sophie guidade. Vi fyra ladies delade på en pizza och lurade i en snubbe att vi spelade i Walesiska fotbollslaget. På vägen hem mötte jag några elever, de skulle skvallra för min handledare att jag var skitfull och jag tackade gud för att jag inte var det :) En stor nackdel med att bo i en liten stad är att man alltid är iakttagen... Hihi...


Lördag: Sovmorgon och lunch på stan. Filmkväll med Henke och nattliga besök av fulla kompisar :)

Söndag: 11-kaffe hos mor och far. 14-fika hos Sophie där vi alla tryckte i oss allt för många gräddbullar, men gott var det! Kvällen har spenderats i vår lila fåtölj, där jag försökt planera lite lektioner.

5 kommentarer:

anna sa...

Haha vilken ehhm vacker skulptur ni skapade på sista bilden! :p Lycka till med lektionerna, själv har jag total uppsatsångest!

Jennie sa...

Åhh gräddbulle

Anonym sa...

idag har jag vart och fikat på laduree' på harrods och käkat macaroons! tänkte jag måste testa denna modebloggshype, lite för sliskiga för min smak, har definitivt smakat godare kakor

Lindiz sa...

Låter som en mkt trevlig helg tycker jag.

Anonym sa...

trevlig helg å mums me gräddbollar!