onsdag 10 september 2008

Jag ÄR en mycket lugn och harmonisk människa

Nu har jag nog kommit på ett ämne till min examensuppsats. Det kom till mig som vore det en uppenbarelse. Nu hoppas jag bara att examinatorn gillar ämnet och kan fixa en handledare till mig. Men det känns mycket bättre nu! Och imån är jag ledig, eller "ledig"... Jag har typ 1056 saker jag ska hinna med och lika många sidor kurslitteratur att ta igen, men jag kan iaf ta en liten sovmorgon och gå i mjukiskläder hela förmiddagen! Det är de små sakerna som gör det...

Jag är sååå lugn och harmonisk.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Jaaaaa...mys med myskläder...jag skall ska på blind date med andra mammor i gbg =)

anna sa...

Vad blev det för ämne? Jag har fortfarande inte kommit på nåt. Men go sovmorgon och myskläder! Det är väldigt najs :D

Anonym sa...

Vad ska du skriva om??