onsdag 17 september 2008

Ratatatata ratatatata


Start spreading the news,
I'm leaving today
I want to be a part of it - New York, New York

Den 23-28 oktober kommer jag, Sophie, Maria och Josefin befinna oss i the capital of the world: New York City! Det känns helt sjukt overkligt men det är faktiskt sant. Flyg, boende och Sex and the City-turen är bokat. Jag har sjuk resfeber redan... men börjar sakta fokusera på de positiva delarna och inte bara på att det är en sjukt lång resa. För jag har blivit lite I-or på sistone... och har lätt att fokusera på de jobbiga grejerna. Men det ska det bli ändring på! För jag ska till NYC! Så de närmaste fem veckorna kommer jag nynna Sinastras New York New York i huvudet... (ratatatata ratatatata...). Sämre morot att fokusera på i stressiga tider får man leta efter :)

8 kommentarer:

Jennie sa...

FY FAAAAAN

Anonym sa...

iiiiiiiiii, fan vad jag längtar! måste fixa reseförsäkring. kan fortfarande inte fatta att vi ska åka. vi ska fota oss själva pa carries trappa!!!!!!! se flygresan som en slapp dag i soffan med mat serverad och filmer att kolla på. asgrymt!

Anonym sa...

weeeehoooo!! vi ska ta hand om vår lilla ior! Vi ska till New York baby!

Anonym sa...

jippi jippi jippi... nu flyger vi ........ new york new york

anna sa...

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!! Jag vill också! New York är världens häftigaste stad! Jäääklar vad trevligt ni kommer få!

Lindiz sa...

Fan vad kul!!! Men glöm inte att besöka GBG oxå :P

Anonym sa...

Åh, jag vill med till the big apple, hur mycket fick ni betala för flygbiljetterna??

erika sa...

Lyckos dig!