onsdag 3 september 2008

Gamla lärare och examensarbete

Nu har det nog löst sig så att jag får ha två gamla lärare som handledare på VFUn. Att det är två av mina favoritlärare gör ju inte saken sämre. Things are looking up! Att jag sedan inte har en aning om vad det är tänkt att vi ska göra under VFUn är en annan femma, men det ordnar sig nog. Nu tänkte jag brainstorma hej vilt för att försöka komma på ett ämne till mitt examensarbete. Imån väntar nämligen första mötet. Haha... Oj vad genomtänkt detta kommer bli! Hihi... :)

3 kommentarer:

anna sa...

Vad kuligt! Hoppas det blir en toppen-VFU då, för jag gissar att det är din sista? Och examensarbete kommer vi skriva samtidigt i höst då, fast jag i svenskan. Där har jag knappt ens börjat fundera på vad jag vill hitta på liksom...

Anonym sa...

åhh kul! är det micke å mia då? eller flårre?

Jennie sa...

1984 e ju intressant annars =)