torsdag 4 september 2008

Ångest och elände

Jag kommer verkligen inte på nåt att skriva om... Hade möte om ex-arbetet idag och jag uppträdde mycket förvirrat. Men jag kunde iaf bolla lite idéer med läraren och har lovat att maila så snart jag kommer på nåt ämne. Usch vad svårt! Vad ska Linda och Anna skriva om? Ni har väl också integrerad svenska och didaktik?! Kanske kan man få lite tips...

Nu är det iaf helg! Jag är ledig fredag-söndag men ska hoppa in som alltiallo på Cooee både fredag och lördag. Men imån tänker jag ta mig en fet sovmorgon. Längtar till nästa vecka för då ska inte Henke jobba lika mycket. Man hinner ju inte ses så mycket när han jobbar 11-12 timmar om dagen :)

4 kommentarer:

anna sa...

Jag känner med dig i ångesten! Vi behöver inte ha bestämt oss än, inte förrän typ i början på oktober. Vi ska ha nåt seminarium med underbara Ann också innan dess. Men jag vet inte riktigt heller, jag är lite sugen på nåt som har med hur stereotypa vissa tjejer och killar är när det kommer till val av böcker (det ska på nåt sätt handla om genusperspektiv eftersom jag valde den kursen pga handledaren) eller kanske nåt om faktionslitteratur. Mycket didaktisk koppling iaf. Hur tänker du själv? kram!

Jennie sa...

Åhh lilla vännen vad jobbigt jag känner med dig *ähum* själv tror ajg att jag börjar plugga om ett år istället

Anonym sa...

Vem pratade du med om examensarbetet? Den personen som bestämmer över tillgodoräknande av examensuppsats eller vad hade personen för roll?=) Jag måste gå och prata med någon men har ingen aning om vem.. pusskram

Lindiz sa...

Hmm... ska ta tag i skolan nu till veckan. (Min mormor har precis gått bort.) Men du får väl komma å hälsa på å få lite inspiration. Kramiz