onsdag 1 oktober 2008

När man som bäst behöver det...

På väg hem från en lång dag i skolan. Släpar på handväska, en påse fylld med böcker och en med matvaror. Till råga på allt är jag blöt också, för såklart började det regna när jag cyklade hem. Jag kikar in i vårt postfack och får syn på ett handskrivet papper. Annas handstil! Vad är detta? Jo, det är ett A4a fullt med kommentarer från Anna och Linda, som uppenbarligen var uttråkade på en föreläsning. Men ingen blev gladare än jag! När man behöver det som mest får man en hälsning från sina små nuffsar i Göteborg. Det bästa var hälsningen från Anna (aka Tant Snusk) och Linda (aka Tant Ännu Snuskigare). I miss you ladies...

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Känns bra att veta att vi håller ställningarna va? Puzz gumman!

Anonym sa...

känner igen det där...efter en lång arbetsdag skulle jag fixa ärenden, handla,bära en kasse me matlådor i ett härligt regnväder....

Jennie sa...

Åhhhh jag vill oxå haaaaa =)

anna sa...

Japp! Vi ville verkligen poängtera att du inte missar nåt :p Och du var först på tur eftersom vi träffar Jennie imorgon!

erika sa...

Man kanske borde sälja föreläsningsanteckningar i underhållande syfte?