måndag 15 september 2008

Ny vecka, nya tag

Okej, nu är det ny vecka. Innan veckan är slut ska jag ha uträttat följande:
  • Plugga till och (förhoppningsvis) klara av en tenta om demokrati i skolan
  • Skriva på grupparbetet "Ett läroplansarbete"

  • Komma på ett uppsatsämne
  • Skriva ett PM om detta uppsatsämne och maila min handledare

  • Maila VFU-handledarna och bestämma tid och plats för nästa måndag

Behöver jag säga att jag längtar tills veckan är över? Detta är officiellt en jävelvecka. Men det är kul. Jättekul verkligen. Och emellan alla sysslorna ska man hinna med att vara en god fru, vän och dotter också. Tänk vad man kommer sakna studentlivet när man börjat jobba! Men jag är ju en väldigt lugn och harmonisk människa så det här kommer gå galant. Trevlig måndag!

5 kommentarer:

Jennie sa...

Det här e kul

Lindiz sa...

Just det... jag måste hitta tid till x-arbetet. Har många idéer och ingen som helst struktur - hihi!

Anonym sa...

hej gumman... hur känns det nu, har du slappnat av lite??? det kommer att gå bra det här, jag och maria är med dig hela vägen.. puss på dig

Jennie sa...

We longing too... Verkar som att det har lossnat lite med ex-arbetet. Men du Mia tat lungt allt ordnar sig...I promise

anna sa...

uppsatsen ja... ÅNGHÄÄÄST! Hoppas du får rätsida på livet i veckan vännen! :)