måndag 22 september 2008

Utmaning? Javisst

Mini-Mijis:
- Jag rymde från dagis två gånger på en vecka
- Jag hade en låtsaskompis som hette Lotta (som jag alltid skyllde på när jag gjort nåt busigt)
- Jag älskade Lilla huset på prärien
- Jag tyckte att Bobby i Dallas var väldigt snygg
- Jag har slagit ut en tand genom att hoppa ner med min käke i en kompis huvud

Mia:
- Jag tar honung i kaffet ibland (det FÅR man)
- Jag blev kär i Henke första gången jag såg honom i en skolkatalog, sedan en gång till när jag såg honom på riktigt i skolan, första dagen på gymnasiet (att det sedan dröjde 1,5 år tills jag hade snärjt honom är en annan historia!)
- Jag sover med min nalle Plutten på magen varje natt och har gjort så sedan jag var 6 år
- Jag måste äta gröt till frukost varje dag, annars svälter jag ihjäl på väg till skola/jobb
- Har komplex för mina lååånga tååår

6 kommentarer:

Jennie sa...

Hahah låtsaskompis vad sött =) Vi räknar fett med dig på girls nite bara så du vet...No excuses

Lindiz sa...

Haha! Bra att du hakade på gumman. Ja - 1 nov it is :P

Sofia sa...

Hej ! Vad kul att även du hakade på min utmaning :). Pluspoäng ;).

anna sa...

Yay! Gosedjur is the shit, jag har en hund i sängen jag haft sen jag var nyfödd! :)

Anonym sa...

idag ar det 1 manad kvar!!!!

Anonym sa...

ja förra sommaren hade vi ju tom med våra låtsasvänner på fest:) hihi